Laatste werkdag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu Laatste werkdag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gitana

29 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Afgelopen donderdag 27 november was dan echt de laatste werkdag aangebroken. Wij de 3 vrijwilligsters, Caroline, Eefje en ik hadden besloten om deze ook met z'n drieen af te sluiten. We zouden een gedeelte van de ochtend blijven en dan iedereen gedag zeggen. Het officiele afscheid hadden we immers als gehad. Het was best een dubbel gevoel, aan de ene kant heb je leuke contacten opgedaan en heb je een band opgebouwd met de kinderen, maar aan de andere kant ben je toch wel weer blij dat het is afgelopen en dat je naar huis gaat.
We hebben ons de laatste uurtjes toch ook wel weer verdienstelijk gemaakt in de vorm van nog even luiers te verschonen, ze te wassen, snotneusjes af te vegen en nog ff heerlijk met ze te knuffelen. Ook hebben we nog diverse foto's gemaakt van de kinderen, tantes en het tehuis. Het was me een ervaring wel!



  • 01 December 2008 - 07:27

    M-L:

    Ja het einde is nu dus echt in zicht.Geniet toch maar even van het weer daar,want hier is het niks hoor hahaha.
    Wat een leuke kinderen.En dan kijk je naar hun speelplaats etc en dan besef je wel hoe goed we het hier hebben he?Ondanks dat straalt er een tevredenheid van die "smoeltjes".....

    Meid meid het was me een waar genoegen al je verhalen te lezen en zo nu en dan weg te dromen.Ik weet dat je snel terug zal zijn,maar kijk regelmatig als je een nieuw verhaal heb.

    Bossi en brasa M-L.

  • 01 December 2008 - 07:44

    Leontine:

    Nou meid, het zit er bijna op. Over een week ben je weer thuis! Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Op de foto's zie je de open gezichtjes, het lijken me kindertjes waar je snel een band mee opbouwt. Gelukkig heb je thuis ook een prachtig kind! wat zal het fijn zijn om hem weer in je armen te sluiten. Ik kijk er ook naar uit je weer te zien. tot volgende week!

  • 01 December 2008 - 07:44

    Julia:

    Wat een schattige foto's en het einde is in zicht!!!! Nou meid ga nog eff genieten van Suri en kom veilig weer terug naar kou kikkerland!!! Grtjes!

  • 01 December 2008 - 10:48

    Marielle B:

    Wat een prachtige foto's en wat heb je veel beleefd in korte tijd.
    Geniet nog lekker en hopelijk zie ik je nog voor mijn vertrek.

    Groetjes,
    Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gitana

Sinds lange tijd ga ik mijn moederland bezoeken. Ik zie het niet alleen als een verrijking, maar ook als een zegen dat ik in staat ben gesteld om dit doen. Ik wil dan ook iedereen bedanken die mij heeft geholpen en gesteund om mijn droom te realiseren. xxx Gitana

Actief sinds 16 Sept. 2008
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 19409

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: