Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Sinds lange tijd ga ik mijn moederland bezoeken. Ik zie het niet alleen als een verrijking, maar ook als een zegen dat ik in staat ben gesteld om dit doen. Ik wil dan ook iedereen bedanken die mij heeft geholpen en gesteund om mijn droom te realiseren.

xxx Gitana

Recente Reisverslagen:

07 December 2008

Home sweet home!

05 December 2008

Ode aan...

01 December 2008

Dagje dierentuin

29 November 2008

Laatste werkdag!

24 November 2008

Naar het einde
Gitana

Sinds lange tijd ga ik mijn moederland bezoeken. Ik zie het niet alleen als een verrijking, maar ook als een zegen dat ik in staat ben gesteld om dit doen. Ik wil dan ook iedereen bedanken die mij heeft geholpen en gesteund om mijn droom te realiseren. xxx Gitana

Actief sinds 16 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19409

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: