Familie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu

Familie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gitana

28 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Zoals velen wel weten heb ik hier ook wel wat aan familie wonen. En om ook het thuisfront tevreden te houden zal ik een aantal foto's plaatsen van familie waar ik de afgelopen tijd op bezoek ben geweest. Ra ra wie zijn het?

  • 29 Oktober 2008 - 07:52

    Leontine:

    de eerste foto, dat zal vast oma zijn. wat een prachtige dame! Maar verder kom ik niet hoor, laat je nog weten wie wie is?

  • 04 November 2008 - 21:47

    M-L:

    Fa wakka????Ik lijk raymann wel hahahaha..,
    Erg leuk dit alles te lezen en heimwee op te wekken,Ik voel de warmte op mijn hoofd al,,,oeps jammer is mijn lamp.
    Schat ik kom niet verder dan oma,Norita en Mandy en zoontje.Wie zijn die andere familie leden o ja en Oma Thea natuurlijk.Erg van me he?
    Meid geniet ervan ik vind het erg leuk te lezen hoe je geniet als ik terug denk aan een van onze gesprekken.En om nu te lezen hoe je geniet in sunny Surinam.
    Pipi langkous in taka tuka land(de film wan pipel)hihihi.
    Doe je voorzichtig??enne ik volg je op de voet.

    Groetjes your cousin/niece soso lobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gitana

Sinds lange tijd ga ik mijn moederland bezoeken. Ik zie het niet alleen als een verrijking, maar ook als een zegen dat ik in staat ben gesteld om dit doen. Ik wil dan ook iedereen bedanken die mij heeft geholpen en gesteund om mijn droom te realiseren. xxx Gitana

Actief sinds 16 Sept. 2008
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 19421

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: