Strand - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Gitana Fraser - WaarBenJij.nu

Strand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gitana

28 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo vandaag heb ik kennis mogen maken met een stukje paradijselijk Suriname. Ik was door An en haar man André uitgenodigd om men hen naar White beach te gaan. Nou het was in een woord fantastisch! Het gaat om een stuk aangelegd park met allemaal riete hutjes aan de Suriname rivier. Je waant je even op een bounty eiland, alleen de kleur van het water klopt niet geheel in het plaatje. We hebben verschillende weer types voorbij zien trekken, zon, regen, donder en bliksum. Maar het mocht de pret niet drukken, we hebben onzettend veel lol gehad.
We hebben even een tussenstop gemaakt in Domburg om wat foto's te maken en eten te kopen. Bij het strand aangekomen hebben we een hutje gehuurd en hebben we heerlijk genoten van het "Zwitsers leven".

  • 29 Oktober 2008 - 07:33

    Julia:

    Ohhhhhh dat ziet er mooi uit, het strand!!! Ik wil ook op vakantie!!! Je geniet wel he, leuk hoor!!

  • 29 Oktober 2008 - 07:40

    Groetjes Van Juud:

    hey Gitaan,
    wat ziet dat strand er relaxed uit zeg en jullie ook hoor, ga zo door haha En ik maar werken hier op kantoor pffff....

    Enjoy!!!

    xxx Juud

  • 29 Oktober 2008 - 10:08

    Marielle B:

    Ha Gitana,

    Ohhhh... wat ziet dat er super relaxed uit!! Wat heerlijk te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!
    Blijf lekker genieten!

    Liefs,
    Mariel!

  • 03 November 2008 - 14:53

    Ricky H:

    Ai meisje, White Beach!!!Je neemt het er van. Zo leuk!!! Soko Sokoooo!!!

    Odi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gitana

Sinds lange tijd ga ik mijn moederland bezoeken. Ik zie het niet alleen als een verrijking, maar ook als een zegen dat ik in staat ben gesteld om dit doen. Ik wil dan ook iedereen bedanken die mij heeft geholpen en gesteund om mijn droom te realiseren. xxx Gitana

Actief sinds 16 Sept. 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 19418

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: